Tuesday, November 30, 2010

-Bukit Broga,tungguuuuu-

emmm actly aku dh gian lama xberprogram..dulu ms study kt usim,sume program aku sapu n handle..hu3..rakan muda kan..more programmes specially related to society..hinggalah aku bis blaja bln5 tu,aku smpt lg handle pogrem kt Mantin..bln6 tu majlis kawin..hu3

so,skg ni aku nk lepaskan sgl gian yg lama dh terpendam ni tuk climb bukit broga @ jalan mantin-KL lama..mmg very da interesting..lau ley nk ajak sume team2 rakan muda batch aku..then ank2 buah aku kt usim dulu..dulu aku byk handle pogrem society cm pogrem bakti siswa kt kedah,pahang, n9..pai family2 angkat mintak aku buat lawatan susulan..ingat lagi ms 1st time pogrem family angkat di Yan,Kedah..almost very da best org2 kg kt ctu..then, dioarg mtk aku manage 1 lawatan susulan skali lg ke Kedah..memang pai sekarang AKU INGAT BETAPA CABARAN MAHA HEBAT TUK MENDAPATKAN KELULUSAN DARI CANSELOR..(cz ms tu musim banjir)...last skali,usaha ku berhasil..diluluskan..p dgn syarat,lau banjir n tersangkut kt otw ke sana,mintak patah balik..aku pergi dgn beban menanggung segala risiko n nyawa peserta2 seramai 40 orang..mmg kecut gak perut aku..lam hati xputus2 berdoa moga selamat sampai..Alhamdulillah kami selamat pergi n pulang..

Last pogrem aku join n handle May 2009..last year..dh 1tahun setengah aku xberprogram..mmg teringin sgt..
so,skg ni terdetik idea nk venture ke Bukit Broga..so,kepada sesape yg nk join dialu2kan..specially my batch in SRM 2006-2009..

~JOMMMMMMM~


No comments:

Post a Comment