Wednesday, November 10, 2010

-salam keceriaan-

Assalamualaikum w.b.t

hi to all bloggers today..
rini i'm very da epy..n ceria..
coz...
adalaaaa..just my hubby n i jew yg taw
Alhamdulillah..mula2 kecut gak perut ni..isau
p pagi tadi sumer tu dh hilang..legaaaa!!
:-)

@ 9am rini (10/11/2010)
my hubby midterm 2nd paper..
gud luck k dear..
so rini dia anta aku la ke opiz..
lik keje kang nk trus ke JJ..bwak bb skali..
mlm td pon cancel..kitorg pegi tapau KFC jew kt Temiang n mkn kt kuarters..
kuartesr tu hubby aku ckap dh mcm hotel..
kua masuk ikut sukew..
hu3..

emm jiran aku yg umh hjung bru pindah ke seremban jaya..
sunyilaaa..
dahla umah kuaters tu besar gilerrr..
mggu ni cdg nk bercucuk tanam pokok bunga kt laman..
jiran aku yg pindah tu soh mik pokok2 dia tu..
byk bnda sbnrnya aku nk buat n nk hias..
p xberkesempatan lagi..
aku pernah gtaw hubby aku..jgn terkejut t umh kiter pnuh ng bungaa..
hu3..aku mmg minat sgt bunga2 terutama  bab menghias bunga plastik..
tunggulaaaa!!
kuaters bertukar jd taman bunga..hi3..

emm tengahri t opizmate aku si zura ajak pegi Mara kt jalan nk g pacific
situ byk jual tudung2
so nk pegi survey laaa..
aku pon cdg nk g cari inner kaler itam..
kt family store mggu lpas tgok dh bis..
haaa..ni lg 1 hobi aku..koleksi tudung!!
pai hubby aku membebel..semalam dh beli,rini beli lak!
:-)

emm ok la..cont my work dlu..kang blogging lak..
xsabar nk tggu kol1..nk pegi beli tdung n selendang..
ba bai..tata titu titi..
wassalam..

No comments:

Post a Comment