Tuesday, November 16, 2010

-salam i'dul adha-

Selamat Hari Raya Idul Adha to all muslims..hope all of u have made a gud preparation for tomorrow..so, to everybody dat going back to hometown, selamat balik kampung..n not exclude my family n I...but,today i still on work @ opiz..so,have to! even my heart,my mind was not here..there'r flying to Kelantan..hu3!

emm,as per discussed last nite, maybe we all akn gerak balik kelantan pas asar or seawal yg mungkin..yang balik pon..dari Seremban 2biji kete..my car aku,hubby,mak,n baby (myvi)..another car is kak ila,faiz,n adik2..abe ise(shah alam) , n shahril (ampang),dieorg maybe gerak malam ni..aku lau bley xmo la gerak lewat mlm..it's very danger..

but,itulaa..my hubby rini keje 5am-1noon..aku lak of coz pai 5pm..p try nk lik a.s.a.p laa..faiz pown sama..emm nasib malam tadi sume dah settle..baju2 n brg2 baby  dh pack over, then baju2 ktor sume dh basuh mlm td n trus jemur..bilik dh kemas..umh kuaters dh locked!!emm pe lagi yerk?rasanya dh xde kot..so,lik kang juz kemas yg selebihnyer laa n trus gerak..

at least,my hubby pas keje ley la tdo jap..cz kete myvi tu dia drive sorang jew,aku mlm2 memang fail laa..xnampak!!al-rabun laah...spek ade p xmo pkai..xsmpt lg nk g tukar power kasi up..nanti2 lah..

so,rini dtg keje staff sume cam xde mud jew..plak2 ade 1case @ site,,cermin lori barang anta slab pecah..so tadi c.fizan mintak aku on cctv kasi reverse tgok sape nyer kejew..p aku dh lupa cara dia..hu3..remote pon bkn aku yg simpan..emm sape nyer kejew la?mat2 bangla ke mat2 indon?mmg nk kene tol dioerg ney..

kang maybe kol3 aku chow laa..nk singgah family store lagi beli brg2 ckt..n nk tgok kain tdung tuk match ng baju raya..this year kaler merah ng hubby..emm bb?xsmpat la nk beli kt die..pakai jewla mn2 pon,,lgpon yg lom pakai masih byk..hu3..t on soon ibu beli yg baru yew syg..

xsabar rasanya nk sampai kt kg..lau bley nk trbg!hu3..smlm kol ma aku,dia ngah buat kuih raya favourite aku..kuih siput..he3..ingt ms dlu2..time nk raya,ma aku yg uli kuih tu,then aku yg buat n goreng..p xyah cakapla..lau 1kilo tepung ma aku uli,yg masak xsampai pon 1kilo..hhaaaa..agk2 kemana ia pegi?hu2..lam perut aku laa..aku ni pelik ckt..suka mkn yg mentah2..:-)

semalam singgah fmily store beli susu snow baby, n gift utk ank buah aku yang bakal masuk darjah 1 on next year..hmmm canerla agknyer gelagat die bile nk dftar masuk darjah 1 t yer?kang dipaksanya umi dia tunggu kt sekolah tu pai balik..naya!!

lagi pe nk tulis yer..emm hope selamatla perjalanan..kepada warga muslim yang nk lik kampung,selamat la yer..lastly:

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin..

No comments:

Post a Comment