Monday, November 8, 2010

-salam keceriaan-

Assalamualaikum to all my prenz..

Dgn lafaz bismillahirrahmanirrahim..syukur Alhamdulillah dipanjatkan buat yang maha Esa untuk segala kurniaan rezeki dariNYA..

Hari ni bertarikh 8 Nov 2010..epi bufday to all my frenz yg lahir pada tarikh ni..cuma aku terlupa sape yer mem aku yg lahir tarikh ni..hu3..i'm sowry!!

Rini semakan keputusan panggilan ujian utk MTEST KPLI bleh dibuat..pagi2 lagi aku on laptop aku n semak..p hampa..hu3..xde pe2 pon..then lam kol 11 lebih aku try cek skali lagi..TAHNIAH...alhamdulillah..aku berjaya dipanggil utk menduduki ujian bertulis pemilihan guru KPLI..aku dapat SMK SHAHARDIN,Labu pada tarikh 13 Nov 2010 tepat kol 9am..Alhamdulillah..mem2 aku yg lain pon dpt..p masing2 nyer tmpat pilihan dieorg la..aku sesorang jew..kot2 jmpa mem usim aku kt sana kan..emm t hubby aku kena tukar keje shift ptg laa..aku pon xkenal tmpt tu..

Tghr td aku blik umah jap cz nk g klinik mik appointment my baby..sok dia kena inject..hu3..nangis lagi la gayanya my baby..cian dia..ptg ni family faiz n ain nk dtg bincang sal kenduri kawin mereka bln2 niey..konpem meriah cam majlis bertunang hari tu..bln3 lak majlis bertandang kt umah faiz d kampung..emm aku xpat la blik..MAYBE!

Petang ni pas keje nk kena pegi JJ la tuk cari buku panduan ujian MTEST..kt MPH..hope ade lagila..amin!!soalan nyer xla susah ngat..de BM,BI,MATH,UJI MINDA..cuma aku dh lupa..emm nk pakai bj n tdung mn yer t??smlm dh g senawang dpn giant cari tudung..de la berkenan 2 jenis tdung..1selendang,n 1 lg tdung biase..hu3..nk pegi cari inner lak tuk kai ng selendang n shawl..

K la..aku skg kena study byk sal pendidikan..adoi yai...lau x,caner nk jawab t..amin n syukur..

~~~~~~~wassalam~~~~`

No comments:

Post a Comment