Monday, November 15, 2010

-salam keceriaan-

Assalamualaikum dan morning to evrybody..

Hari ni cam malas jew nk dtg kejew..ntahlaaa..dh boring kejew cni kot..no advantage,no challenge..
P pepun,rini dtg keje,more documents on my table..coz last saturday aku xdtg..so,here i would like to story my last weekend..

SATURDAY(13/11/2010):
Bertolak dari rumah kol8am..itupun dh lewat..nk cari sekolah lagi(even hubby aku dh taw)..then cari no.meja lagi..dewan exam lagi..sampai kt SMK Dato Shahardin pukul 8.50am..(ats kesulitan yg xpat dielakkan)..trus cr my desk..emm my desk is 094.. .sumer calon yg mik exam kt ctu 174's..ramai gak!hu3..so,mula dari kol9-11.30 aku menjawabla paper exam tu.1st paper aku dpt paper Analitikal.2nd is Verbal.3rd Bahasa Inggeris.4th Analitikal.Last is INSAK..emm,Kuantitatif is very quiet difficult..kasi tembak jewlaa..fening kepala aku..sume kiraan sudut..adui yai..yg bhs melayu verbal pon xkurang susahnyer..cam Bahasa Inggeris is very easy,Insak pon sama..pepun,tunggu jewla result interview 3/12/2010 t..

So,ms otw blik,my mum in law kol my hubby gtaw ade 2surat sampai utk aku..SURAT INTERVIEW GURU JAWI kt Kuala Lumpur, n one more SURAT PANGGILAN FINAL EXAM FOR POSTGRADUATE STUDENT..yg menjadi masalahnya skg tarikh kejadian utk ke2-2 surat tu adalah sama..on 22nd November 2010..after i came back from kampung..itu adalah rezeki,p aku fening..which one aku nak pilih..interview is my future..n final exam is also my becoming future..lau xpergi exam tu,aku xpat nk proceed my thesis..

so,bincang nyer bincang ng hubby,hubby aku soh g exam jew..even 2-2 penting,p exam adalah is no.1..so, i've to sacrifice another one..hu3..

then,balik jew dari exam kpli,aku singgah jap kt family store beli brg2 dapur utk umah kuaters..sampai umh trus capai brg2 n mik baby pegi balik umh kuaters..cz kol4pm my hubby kena masuk kejew dah..so malam tu pai la kol 12 lebih aku ng baby jewla dok umh tu..nasib baik mlm tu ade citer best..1st majalah 3..mmg tragis video sal volcano eruption kt yogjakarta tu..insaf!terlalu agung kebesaranMU ya Allah..

difahamkan..volcano tu baru kuar abu2 panas..but merapi tu blom lagi meletus..kalau x,larva2 tu akan dimuntahkan ke bumi..xtawla pe kan jadi..jangkaan utk volcano tu,paras laut akn bergoncang n akan terjadinya tsunami yg lebih dahsyat dari yg 2004..wallahua'llam..itu adlah jangkaan para saintis..

then,aku tgok lak citer "Semua nak A jew"..nabil nyer lakonan..bestlaa..at least xla sunyi aku dok kt kuaters ng baby..adala gak rasa takut..bkn takut kt makhluk tu,p takut kt manusia bertopeng binatang..bahaya ada dimana2..

SUNDAY(14/11/2010):
My hubby on leave..so lam tghari tu family hubby aku sume dtg lepak kt ctu..lunch n dinner pon kt ctu..bincang sal blik kg besok..either mlm ke ptg..p better ptg la..mlm is vry dangerous..tonto2 mnunggu mangsanya..jahat tol dieorg..cari duit ng cra jahat..

MONDAY(15/11/2010):
Rini dtg kejew ng xde smgt..dh rasa bowrink kejew cni..no advantage!p pepun..lg sbulan jew lg..pasni chow laaa!!blik keje kang kemas sume pakaian utk lik kg..cz sok aku still keje..hubby aku keje 5am-1pm..so dia gtaw pas zohor trus gerak..mybe aku kena mntk ng bos lik awl la sok..emm hope sume berjalan lancar..amin!

one more,sila la layan lagu NO ONE kt my blog ni yer..lagu ni adlh kenangan masa my hubby n i ngah bercintan cintun dlu..al-maklumlah ONE is my hubby's name..hu3..LAYANNNN!ZASSSSS!

No comments:

Post a Comment