Wednesday, December 1, 2010

-pagi rabu yang hening-

salam keceriaan buat semua bloggers..n salam hari rabu..

 hari ni aku dtg opiz cm biasa, cuma bezanya wif my hubby cz mggu ni dia kena dok opiz tuk close akaun bulanan..just wanna story smlm pnya cerita sikit...kol5 aku lik keje trus g KTM Seremban mik hubby aku tuk g beli karpet getah n survey blender..pai kol6 aku tnggu dia kt ctu cz reasonable..so, pastu we all trus g kedai tikar gtah kt bandar Seremban..cari nyer cari..plih nyer plih..ade 5 kaler yg berkenan..p yg 2kaler tu jenis yg licin..p seriously mmg cantik..kaler putih n ijau.1gulung harga dia RM155.another three lagi yg jenis kesat...yg berkenan kaler putih, coklat terang n coklat muda..RM 180.So last2 abg aku soh mik yg kesat..t bb lau merangkak ke pe t, xdela licin ke pew..

Then,hubby aku ajak g kedai letrik kt rahang..sj nk g survey blender..yg lm xleh repair..so,pergila survey..tgok yg jenama khind tu cam mhal..aku pon emm biala dlu..lgpon bkn gna sgtpon..lik kuaters pon jarang2..aku pon kua la kedai tu ajk hubby aku blik..p dia soh aku tggu jap..tgok2 tauke kdai tu bawak blender khind yg kami ngah survey yd..Terkezzzuuut aku..ABG NI BIA BETOL?dia  mik n bagi kat aku..NAH, HADIAH UTK ZA!hu3..toche cuk!!

Then, lik kuaters g anta brg2 yg beli td..weekend ni bru nk pasang karpet getah tu..otw lik umah,hubby ajk g makan yong tau fu dulu kt benteng..lam kol9mlm bru pai umh..bb pon ngah menunggu ayh n ibu dia..sory ye dik, ibu lmbt ckt blik rini..

Berbalik pada today nyer story, dtg opiz cm biase..suddenlyyyyyyyyyyy..jeng3x..emm de org mengamuk ng cleaner..bingit telinga aku dgr..emm ntahla dioerg..mls nk msuk campur...NO KOMEN!

REM( Resident Engineer Mechanical) baru msuk opiz rini..

Rini nyer keje..aku nk settle borang GSTT yg bru kua today..yg len2 mls nk msuk campur..buat semak kepala jew..nk emo pun agk2 laa..kecik nyer hal pon..emmmm!! k la, bye2...

No comments:

Post a Comment