Friday, November 12, 2010

-diambang menjelang MTEST-

salam keceriaan buat semua pembaca blog aku niey..hari ni hari Jumaat..tinggal beberapa jam lagi nk melangkah ke hari esok..13hb Nov 2010..emm macam2 perasaan..takut, gerun,risau..esok aku mc laa..hu3..nk apply cuti konpem xpat..cz raya hj aku dh mtk cuti 3hari..

So, pe persediaan yang perlu aku buat:
1. baju per yg nk dipakai besok..warna pe?tudung ke selendang?emmm(baju kuning+tudung putih)
2.nk kai kasut kew sandal jew?sandal pon ok..lom interview lg kan
3.alat tulis..pensil+eraser..nk kena singgah family store jap lik kje t..dh ade p sume kt kuaters..mls nk singgah.
4. surat panggilan exam
5.bangun awal..kol9 dh masuk dewan
6.kad pengenalan

emm yang penting preparation tuk soalan exam sok..trdpt 5 komponen lam mtest sok..masa diberi 2jam setengah..

1. Insak (135 soalan)- 30 minit
2. Kuantitatif (30 soalan)-30 minit
3. Bahasa Inggeris (25 soalan)-30 minit
4. Analitikal (20 soalan)-30 minit
5.Verbal (25 soalan)-30 minit

*semua buku aku dh baca..cuma kena gk la belek2 utk last time b4 masuk dewan..lau nk kenal aku,slg aku xkhatam bc buku mn2 pon,mmg aku xkan berpuas hati..aku rela ulang baca 100x pown..tue la aku!!

~hope dipermudahkan segala urusan pada hari esok..my hubby tukar kejew petang..nasib baik exam kt Labu jew..xler jauh..kol12tghr dh settle..so, ley r g dok kuaters awl ckt..nk mengemas pew yg perlu kt umah tu..nk bercucuk tanam kan..hu3...

so,aminkanlah moga segalanya berjalan lancar..permudahkanlah ya Allah..

No comments:

Post a Comment