Tuesday, November 2, 2010

-my becoming birthday-

Assalamualaikum & salam sejahtera buat sahabat2 ku..

Ulangtahun kelahiranku bakal tiba utk beberapa detik sahaja lagi..tanggal 4 November 1984 aku dilahirkan ke dunia yg maha indah ini..terima kasih buat ibuku yang tercinta kerana telah menjagaku dari kecil hinggalah aku dewasa..pengorbananmu xterungkap dgn kata2..terlalu agung pengorbananmu..terima kasih ma!

SELAMAT HARI LAHIR juga buat ibuku..sungguh x ku sangka tarikh hari lahir kita sama..saban tahun kita sambutnya bersama..sungguh aku bahagia..kita sama2 mengucapkan selamat hari lahir..

Utk saban ini, umurku bakal bertambah..26tahun..terasa seperti tidak percaya..n umur ibuku kini 57tahun..beza antara kita 31tahun cuma..he3..

Aku cuma mendoakan kesihatan ibuku..moga ibuku selamanya dalam keadaan yang sihat..

Dan utk aku..Alhamdulillah ku panjatkan pada yg mencipta..kerana ku masih diberikan nafas utk hidup..ku mohon ampunilah segala kesilapan n kekurangan yang lalu..dengan azam n semangat yg baru aku ingin memulakan segalanya yang baru..ingin ku campakkan segala mazmumah n kekurangan serta kejahilan..pandulah aku pada jalanMU..

AMIN!

No comments:

Post a Comment