Tuesday, November 30, 2010

-sesajer part iii-

salam keceriaan n salam tuesday to all bloggers..hope evrthng fine n ok..n thanks to anybody yg coming to my blog site..either dgn xsgja ker or mmg alwiz setia waiting da latest news in my blog..p xtawla sape kan?either kawan or pengkritik dari blkg..pepun,thanks cz sudi visit to my site k...he3...

today xde sumting spesel i think..but,wanna story sal smlm pnya insiden..smlm nk dijadikan citer..my hubby dtg mik aku kt opiz ng adik dia..then,we all singgah umh kuaters jap..aku smpt decorate bunga2 yg aku tnam n yg aku beli kt tesco smlm..gntung cam gntung bunga orkid tu..lupa lak nk take pic..nanti2 la ek..skg lam proses ngah decorate dulu..cz mmg hobi aku decorate bunga2 laman..mak aku kt kampung lah yg tahu sume tu sblum aku kawin lg..mmg tiap kali cuti sem blik kg,aku mmg xde keje len,decorate jew pkok2 bunga kt umah kg jd taman..hu3..

so, cont sal tadi, lpas solat asar we all grak nk pegi bandar..nk pegi beli karpet getah nk ltk kt kuaters..pai jew kt simpang nk kua jln besar ke bandar, sumting bad smell..emmm bau pe nie bang??kbtulan hujan lak bru trun..bau lak makin kuat..aku pun ckap kt abg aku, ni konpem bau enjin ni..ade la tu yg rosak...emm abg aku xde word lain dh.."pe lak nk rosak ni,abis plak la duit"hu3..

cek nyer cek...jeng3x.....minyak itam sulah keling maaaaaaa!kering sudahhhhh!haaaa tuelaaa...sape soh xbercara lgsung???hi3...so terjadila insiden tolak menolak kereta lik kuaters smula..aku?xkan nk join kot?dok lam kete jg stereng jelaa..queen kan?he3...nasib baik de simpan minyak itam kt kuaters..lau x??emmmm!!

so,then kami pun gerak blik,nsb baik dh ok..hujan lak makin lbat..abg,cancel je la g bandar..sok jewlaa..hu3..lam kol7 lebih bru la smpai umah..emm mmg kelakar tol laaa...mekanik berjaya katakan..

No comments:

Post a Comment