Wednesday, November 24, 2010

-exam,exam,exam..berjaga malam lerrr-

gud evening to all bloggers..

jam skg ni tepat kol 11.56mlm..baby baru jew tdo ng ayah dia..so,ley la aku start siapkan exam aku ni..p b4 tu,nk restkan minda jap..on blog jap..tgok pew yg ptot..then,nk kena cncntrate fully tuk siapkan jawapan..td kak raguan kol gtaw dia dh siap soalan 1..hu3..n die gtaw SPSS nyer soalan kena download software,bru ley jwb soalan..emmm fening lagi..

xpewla,.nk xnk mlm ni aku kena berjaga mlm..dahler mlm td tggu hubby aku lik keje kol 4pg..cz tren singapore lambat..smpai je dia kt umah,aku bgun n sembang2 ng dia xsedar jam dh kol 6pagi..hu3..ni mlm emm nmpknyer xtdo lg ler...kepala dh rasa semacam jew..emmm sacrifice la kan..ms study kt u dlu bknnya xbiasa berjaga pown time nk exam final..hu3

k la..nk stop dlu blogging..nk buat pe yg 1st dlu..tata titu..mintak2 my eyes ever lasting fresh pai ke pagi..hu3

No comments:

Post a Comment