Wednesday, August 18, 2010

-USIM-

Tanggal 3 July 2005, aku telah mendaftarkan diri utk melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah di Universiti Sains Islam Malaysia(USIM)..dalam bidang Syariah n Undang2, pengkhususan in Fiqh n Fatwa..dulu dikenali as KUIM..ms tu kolej masih beroperasi di Ampang Jaya,KL.xbanyak ceritera ku disana..cuma yg aku still igt insiden aku tertinggal bas utk ke kelas..asrama y aku duduk terletak di Pandan,emm nk ke Bangunan MPAJ tu bkn dkt..nak xnak terpaksala aku tggu bas Rapid KL even sebenarnya aku xpernh naik bas tu, n 1st time menjejakkan kaki di situ..bas yg aku tahan tu pon aku bertawakkal jer..dalam hati mintak2 aku xsesat n bas yg aku naik tadi lalu MPAJ..dahla aku sorang2..p alhamdulillah ku tidak sesat..he3..

Then, Sept 2005 USIM telah berpindah ke Kampus tetap di Nilai, N9.1st impression aku n mem2 sume pk yg bukan2 pasal kampus di nilai..bahaya la, indon ramai la,jauh dr bandar la per la bla bla bla..p bila dh pindah ke Nilai, sume anggapan tu invalid sbnrnyer..makin lama makin sronok..lg2 dekat ng stesen komuter tuk g KL ke Seremban ker...n inilah USIM yg telah byk memberikan kenangan utk ku n kawan2 yg len..




entrance to usim


bangunan canselor..cantik kan?


niela fakulti syariah n undang2...

USIM selamanya dalam kenangan.

No comments:

Post a Comment