Saturday, December 4, 2010

-fening-

salam pagi sabtu to all bloggers..rini dtg keje awl ckt dr bese..cz my baby tdo ms nk dtg keje td..huk3..hubby lak keje kol 2pm rini...kol12.30 mlm kang bru bis..so minggu ni xpat la g tdo kuaters..ley jew, p cz kjadian last week cam takot ckit nk g tdo sana..lg2 hubby xde..lau dia de xpelaa..

mlam td mem aku kol offer kejew kt Seremban 2..p should be rejected..cz gaji rndah sgt...

so lunch t nk g tmnkan zura beli brg2 opiz..smlm bos bg wit..jom g Tesco!!!..sape mau itot??he3..maybe ptg ni nk sggah ke x kuaters yew?lau x,maybe sok jewlaa..

emmm back to my topik..-fening-...sbnrnya dh lama terfikir pasal ni..aku skg ngah further master..2thun..ada 1thun stgah jew lg..pastu lau rezeki aku dpt KPLI,31Jan 2011 dh kena register masuk..emmm feningnyaaa..ape perlu aku buat???

1: boleh kew aku terikat ng dua2 tu?master n kpli??
2: lau aku mik KPLI,dh xde gna aku truskan master..
3: KPLI terikat perjanjian 5thun..ley ke aku resign tuk kejar cita2 aku utk master?emmmm..
4: lau aku truskan gak dua2..master n KPLI,xkisah pon sbnrnya..
5: KPLI hjg 2011 dh bis..bln1 2012 dh posting..kemana xtawla..Sabah Sarawak kew mn xtawlaa..p hubby aku soh pegi jew..utk jaminan keluarga n ms dpn kami..

emm...feninggggg!!!sume mem aku soh mik jew KPLI tu..cz cikgu konpem Sabtu Ahad cuti..cuti sekolah pon cuti,,,cuti mmg byk!!gaji lak??lau pedalaman lg highest,,,mem aku de yg GSTT kt pedalaman,kwsn org asli Cameron Highland..gaji dia RM2800..mak aiiii!bpe kali ganda gaji aku skg ni..huk3..

emmmm..pepun,segalanya ku serahkan pada Yang Maha Esa..moga segalanya dipermudahkan n aku dpt leraikan sgala kefeningan aku ni..mudah-mudahan segalanya berjalan lancar..syukur Alhamdulillah utk rezekiku ini...

2 comments:

  1. za..sape yg gstt kat cameroon tu??nurul ker?..wah..hebat nyer..em..za nyer master tu ujung minggu jer kn za?wat mase ni za xyah la pening2..pe yg penting...g je intebiu tu dlu..kalau da mmg rezki dpt Kpli..lagi untung..nnti bile da berkhidmat 1Othn dlm bidang perguruan..bleh tukar jadi pensyarah Ipg plak dgn master yg ada..tu bergantung dgn master yg za amik la..bleh tanya yg lebih arif ttg ni...

    ReplyDelete
  2. emmm thanks suraya..tuelaa..planning kena de..dr skg kne pk..p hope dptlaa kpli..o yekew?xyahla za isau lg sal master za kn

    ReplyDelete