Thursday, December 2, 2010

-sesajer part iv-

1stly,Alhamdulillah cz kenyang mkn lunch td kt kuaters ng hubby..kol1 g mik hubby kt ktm, terserempak ng awe n ehem2...emm sape lg lau bkn makwe dia..malu2 la plak makwe die..hu3..emm teringt time cintan cintun ng hubby dlu..de mslh jew trus connect to awe tuk tnya pe2..posmen xbergaji la lbih kurang..lgpon awe lak ms tu ngah minat ng mem aku kt usim tu..kbtulan la plak kan..dia tlong aku,aku tlg dia..hu3..

byk kngn dulu2 sbnrnya..lau cuti sem ke cuti weekend ke yg aku xlik kg,hubby aku ajk dtg umh dia la..tdo lak umh spupu dia k.ila yg dok 1tmn ng dia..either dia dtg mik aku kt nilai or aku trun sremban je n dia dtg mik kt stesen..p 1 things yg aku pntang..lau cm aku xdeal tuk jmpa dia kt serembn, cz aku mmg cdg kua srembn ng housemate jew..tgok2 dia de ngah keje..pe lagi,dia ajk aku g jmpa dia la..kt kaunter ke mn2 ke,p sory to say laa.aku bkn jenis pmpuan yg suka tyg2 muka,jual murahlaa,,nk pegi tggu lelaki..its not me k!!itu mmg pntang aku dr dlu..lau nk aku,come!lau nk soh aku pegi,emm sory laa ek!!he3.. 1 lg,lau nmpak dia ngah keje ms tu,xdenyer aku yg g belikan tiket komuter utk aku n mem2,p aku bg duit kt mem aku soh dioerg yg g beli!!xmo la aku..mak aku mmg slalu igtkan aku,jgn murah sgt ng laki ni,jgn nmpk sgt kite cr dia..tol x??

lg satu lau nk kenal aku..aku ni mmg mudah keciankan org even org buat aku jahat caner pon..tipu ke,hina ke,tduh pe2 ke..mmg aku jnis yg mudah kesiankan org..p tuk lupakan?sumting possible!!ckap bkn main melangit..rupanya buat citer jew..padahal xde pepun!1 pon xbtul..hu3..kelakar kn org camtu..jenis muka xmalu..adala mem aku sorg camni dulu..skg mn ntah dia pegi...hope2 berubah dh skg ni..

emm lik pd cerita asal..he3..melalut la plak ptg2 ni..pas bis mkn,hubby aku dtg anta aku lak..xkan aku g anta dia lak..nk pusing blik ke rasah..emm mls lak..kang nk g mn yer??nk g pasar mlm cm malas lak..dh kekenyangan..emm nk ajk dia g kedai rm2 laa..cari pasu bunga jap...

ok la..no more idea..skg ngah fening sal thesis yg dh kena start dh..aduuuu yai..exam dh!january t dh msuk sem ke2..lg 2sem grad!!emm xsabar nk bergelar graduter kan..lau de rezeki,nk further to Phd..INSYAALLAH!..

No comments:

Post a Comment