Monday, December 6, 2010

-salam monday-

Dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim, aku mulakan coretan utk pg isnin yg xberapa nak enjoy rini..cz my baby demam n selsema..mlm td xpat nk tido..rini aku dtg keje pon lewat..lam kol9.30..cian sgt kt dia..hubby aku lak rini keje kol5am-7pm..kena overtime cz ramai yg on leave..ikut hati dia td nk sick jew..xpai ht tgok bb dmam..aku pon sama..p lau ley mls la nk burukkan rekod kdtgn keje aku..lg plak 14hb ni nk kena bwak bb g klinik n 23hb ni de interview guru, nk apply cuti lak..hope dipermudahkanlah..

23hb t interview tu kol10 pg..p aku nyer turn xtawla kol bpe..yerla, nm mula ng huruf Z..emm dh tntu2 last candidate..p hope nyer awl la bis..cz ptg tu cdg nk g Usim lak nk g jumpa my supervisor..Dato' Faiza Tamby Chik (Peguam Negara)..proposal pon lom settle lg..form tuk thesis pon sama..emmm xde ms free lgsung..lau free pon time bb tdo..time tu la free n nk buat keje..p time tu la time ngantok..hu3...caner ni??

aku still ng tajuk thesis yg lama..The Right of Women aAfter Divorce-Towards Custody and Maintenance..

emm lagi per yerk nk tulis??oo nk citer satu hal yg tol2 buat aku sakit hati dtg keje pg ni..dahla mlm td xcukup tido,ng kepala lak pusing n pening2..bos mintak all staff sign satu reminder..yg mamat sorang ni xmo sign lak..cz he said dat he untitled on dat case..emm padahal dh nyata dh ko tu entitled..sign jewlaaa..bos soh sign, ikut jewlaa..nk prthankan hak ko yg mmg xbtol tu pe masalah??dia ni lau u all nk tau..cm citer Nabil laa..SEMUA NAK A JERRR!!sume yg dia buat btol..org len sume salah..ikut hati ni dh lama chow..p saba jelaa..tggu 1bulan jew lagi..babai!!

emm nk story pe lagi??last weekend no more epi story..cz x g tdo kuaters..hubby keje pai tgh mlm..hari Ahad tu, sebelah pagi kemas bilik 100% clean n clear ng hubby..(hubby mik mc)..ptg tu lam kol2pm g mik mc hubby kt Klinik Templer..then g mkn KFC kt Temiang..pastu bru lik kuaters..pasu baru beli ms g tesco sabtu lepas..so tanam bunga laa..hu3..pelagi kan??mlam tu lak aku n hubby siapkan keje yg trtangguh..pasang karpet@tikar getah kt bhgian dapur..

Rini maybe gaji masuk..so nk g shopping brg2 umh n bunga2 n pasu2 bunga tuk lam rumah lak..p hubby keje pai mlm..xbest la dia xde tuk g shopping..

emm k laa..nk buat keje jap..t de idea, i cont laa..salam!!


No comments:

Post a Comment