Tuesday, October 26, 2010

-memaafkan YA, melupakan TIDAK-

Sesungguhnya sesuatu perkara yg berlaku yg pernah membuatkan hati kita terusik, memang terlalu sukar dilupakan walaupun kiter mampu utk memaafkannya...ade yg stuju x ng statement aku ni??.

Emmm..forget it..aq sbnrnya xmo citer sal topik tu..yg sudah tu sudahlah kan..boring la berdrama kisah sama jew..lgpon aq dh maafkan dh..cuma nk melupakan tu, susahla ckit..hu3..p i'll try!!but, xjanjila kan..

So, utk hr ni pe yer aq nk catit kt blog aq ni??emm idea please!!emm aq nk citer kisah zaman silam laa..p bkn kisah cinta..ni kisah persahabatan..sepanjang aku bergelar siswazah di Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)..n aku nk citer sal keaktifan aku kt Usim tu..hu3..aq xdela aktif sgt, p bolehlaaa..1st pogrem aq msuk pogrem Kelab Penyayang..aq join g mn ntah..lupa..p ms tu bersama ng opah2 n OKU..mmg enjoy ngat..

Then, aku join lak Sekretariat Rakan Muda Universiti..1st pogrem ialah Rakan Muda Wawasan Desa kt Kuala Medang, Kuala Lipis Pahang..mmg sonok r..dpt fmly agkt yg baik sgt..kt ctu aq dpt rasa resipi baru..jantung pisang masak lemak n then belimbing buluh masak sambal..sodappppp!!

N then,aq mula aktif ng SRM..mula2 as a ahli bese jew, then aku g interview jwtn exco..em so 1st aku dpt pgg jwtn Exco Rakan Masyarakat..memang enjoyable..jd,utk join SRM kenala g kursus induksi dlu..ms tu kursus tu buat kt Ayer Keroh Melaka..wahhhh!mmg bestlaaa..even mencabar!

1st task yg aq xpat lupa spnjg pegang jwtn tu, emm kena buat surat utk segala urusan..surat rasmi!buat jew reject,buat je reject..adoi yaiiii!time tu cik ima laa yg bertnggungjawab merejectkan surat aq..hu3..lau time de pogrem,mmg dok kt HEP jewla aq..pernah la pai ponteng kelas..

Byk pogrem yg aq join spnjg bergelar exco..pogrem Belia Benci Dadah yg 1st kt Bukit Kiara..bdk2 xyah ckap..mmg totally samseng bndar KL la...time tu aq dpt la mem2 baru..cam Syafiq, Zaki, Rasul, Topek, Azmi, Icah, Anis, Hafizoh, Fizah, Afa..lg sape ek?lupa laa..dioerg nin sume rakan sperjuangan aq lam SRM..km as a facilitator tuk remaja2 KL tu..mncabar jugakla melayan dioerg ni..kami bawak dieorg g Persada Sungai Besi..Persada
(cont tmorrow lak)

No comments:

Post a Comment