Friday, October 29, 2010

-hatiku makin tenang & tenteram-

Assalamualaikum...
Morning semua..rini di pagi Jumaat yg begitu mendamaikan..ngan hujan yg trun renyai2...aku berada di opiz menyiapkan keje smlm yg tertangguh..flow chart of mechanical & electrical..erkkkkkk..Alhamdulillah..baru je lepas breakfast nasi goreng+ayam masak merah..hu3..so, biler dh mkn pagi, lunch kang aku memang diet la..aku lik kuaters n ngemas pe yg patot..skg ni aku ngah berjasa kepada tanah kt kuaters tu..ritu pegi beli pokok cili n pokok limau purut..skg ni pokok cili dh berbuah lebat..n pokok limau dh berpucuk..Alhamdulillah..so, lau nk masak ke pe, senang la kan..capai n petik jer..save budget..tol x?? my hubby lak tanam pokok pandan n pokok rambutan..lg 3thun berbuah la pokok rambutan tu..kami budget mybe lam 5thun kami kan dok kuaters tu..p lau dpt beli rumah lg awl lg bagus..1st plan nk beli umah kt Nilai je (kenangan byk kt ctu ms kapel)..lgpon nilai tu tgah2 antr KL n Jhor, Pahang n etc..p tgok la caner t..skg kan lg senang nk beli umah..budget 2011 PM kiter bg full loan utk beli umh..xyah byr deposit..tgk la caner t..lgpon skg ngah survey2 dlu..

Emm skg ni aku ngah try kurangkan makan..hu..berat bdn aku dh naik blik..pipi aku pon makin tembam..semalam aku pegi pasar malam desa rhu beli mcm2..uuu yai!berat aku skg dh 43kg..b4 ni 41kg jew..adoi caner ni??somebody help me pliz....hua3...

Lagi pe yer aku nk stroy ek?emmm xlama lagi Raya Haji..xsabarnyer nk blik kampung ku yg indah permai..Kelantan,,wait 4 me okey!i''ll go back xlama lagi..i miss my mum,my fmly,my house,my room,my bed,,sume aku miss laaa!n paling penting..my baby blik nanti konpem ma tok die terkejut tgok..dh besau dahhhh..n byk benda nk borong ni..lau rezeki lebih laaa..hi3..

Emm pe lagi erk?ooo plan nk g makan ikan bakar kt Bagan Lalang cancel lak..ats sbb2 yg trtentu..hu3..Bagan Lalang..disitu kenangan tercipta with my hubby..i love u sayang..

Haa lagi 1..BOLA BOLA BOLA..skg dh rasa kehangatannya..sok 30hb..final n9 v Klate..sape yg bakal jd juara agknyer yer?xpela mn2 pon..mls la nk citer sal bola..buat aku semak kepala jew bl sbut sal bola aku jd menyampah ..poooodah!!pepun..Gomo Klate Gomo 2-1..AMINNNN!

Ok laa..aku nk smbung buat keje lak..c u next part ok..salam hari Jumaat..tata titu titi....

No comments:

Post a Comment