Thursday, October 21, 2010

-Bola, Bola, Bola-

assalamualaikum semua...

Today is 21st October 2010..genap 1thun 10 hari aku dah berkhidmat di consultant ni..cepat jew masa berlalu kan..13hb hari tu aku sign kontrak baru tuk sambung post..p sebenarnya xlama lg aku dh nak resign..hu3..org soh sign, sign jewla kan..

Skg ni musim Malaysia demam bola..emm macam2 gelagat aku tgok kt komen wall fb masing2..n aku pon xterkecuali melontarkan komentar2..xkira la komentar jenis pew..mula2 ok lg..p bile der org yg xberkenaan dtg mengHOTkan wall aku, ape lg..balas baliklaaa..aku just lam keadaan bergurau laa..tapi biler kiter balas balik, yg xbestnyer dioerg taw lak marah..habis ko kutuk aku tu, aku bukan manusia ke xder perasaan?nak mengata tu agak2 la bai..jgnla over pai menjatuhkan maruah orang..org pon ader perasaan gak..sampai kutuk mengutuk n tuduh menuduh tu pehal???aku pon malas r nk nyatakan per statement dieorg tu..p sendiri mau ingatlaaa..

Mercun, Batu, Samseng..emm tuela statement yg lebih kurang la..yg memang aku xbleh blah..nk kutuk game bola aku ok lg..p pai kutuk org2 negeri aku..itu memang dajal la...hahahaha..kuang hajar x aku nyer ayat?alang2 org kata samseng kan, biar betol2 samseng..p xkisah r..malas aku nak citer byk ngat sal bola..yg penting........N9 sudah tewas ng Johor FC 1-0..tu la..ringkasnyer aku nk citer kt cni, Allah itu maha adil..lau DIA xbalas kt sana, DIA balas trus kt dunia..baru ekau taw langit tu tinggi ke rendah!!

Emmm..skg nk ubah topik lak...aku rasa cm epi n berbaloi ngat ade fb ni..cz aku dpt contact blik ng mem2 lama dari sekolah rendah,sekolah menengah, n usim..pastu dpt contact balik sedara mara aku, sepupu2 yg dh lama terpisah n xcntact..then lecturer2, cikgu2..mmg aku suker sgt..bg aku fb aku ni utk aku rapat blik ng mereka sume..sukenyerrrrr!

No comments:

Post a Comment