Wednesday, September 29, 2010

-se1000 impian-

salam semua..rini teringin utk ku kongsi ttg impianku yg selama ni mmg ku idamkan..ntah tercapai @ x..p pepun, xsalah kita mmbina impian itu..n kiter usahakan utk menunaikannya..

Impianku adalah utk further my Phd kt oversea..maybe di London @ Uk @ Ireland @ California...hu3..

universiti yg paling famous kt sana..

Impian ni terbina sejak dulu time aku masih lg lam degree..tmbh2 lg ramai lecturer aku y smbung phd dieorg kt oversea..mem2 aku pon de yg further study kt sana..ber+ lagila keinginan aku tuk kesana..bukan sj aku leh study kt sana, p leh kenal pat org..bak kata pepatah, Jauh Perjalanan Luas Pemandangan..

haaaaa..niela tmpat y pling aku teringin nk pergi..

di samping impian tuk further my Phd study kt sana, p aku ade lg 1 impian..xdapat further study kt sana pon xpew,at least leh r g sana time study kt London ke mana2 university ke..


emm, try tgok peta tu..ada nmpak Madagascar x??hu3..its well known place rite??mmg teringin sgt nk pegi..actly, aku sdiri pon xthu nape aku teringin sgt nk g tmpt tu..emm mybe kecintaan aku pada sesuatu yg mmg dh tersurat dlm jiwaku..sukakan kecantikan, minat mengenali resmi manusia..



nice kan Mauritius Island nie..

1 lagi tempat yg aku rasa sume org len pon nk pegi..
semua taw tempat ni kan??

Makkah..sape yg xnk pegi??

ghari hira' (gua hira')

 batu tergantung

Al-kisah yg aku baca, in briefly la..semasa zaman kenabian dulu, Rasulullah telah mndpt wahyu utk Isra' Mikraj ke langit..lalu batu tersebut ingin ikut bersama Rasulullah tetapi tidak dibenarkan..

firaun

emmm..hope smua tu kan tercapai..amin!!

No comments:

Post a Comment